Pudełka reklamowe – jaką odgrywają rolę w strategii marketingowej?
Przedsiębiorcy mają dziś nieograniczone możliwości, jeśli chodzi o działania marketingowe. Żadna firma nie obejdzie się dziś bez dopracowanej strategii marketingowej, prowadzonej różnymi kanałami (jak na przykład media społecznościowe, newslettery, sms marketing). Dużą skuteczność odnotowują niezmiennie takie narzędzia, jak pudełka reklamowe. Opowiemy o nich szerzej w naszym artykule.
Pudełka reklamowe – opakowanie jest ważne
Wbrew pozorom opakowania są niezwykle ważnym elementem przemyślanej strategii marketingowej. Eleganckie pudełka reklamowe - https://rigidbox.pl/pudelka-rigid-box/pudelka-reklamowe-z-nadrukiem dają klientowi sygnał, że jest ważny dla firmy. Pozwalają nawiązać długotrwałe relacje, a także zbudować w świadomości klientów wizerunek marki.
Pudełka z nadrukiem służą nie tylko do pakowania produktów, ale są również nośnikiem reklamy. Ponadto pudełka ozdobne można wykorzystać do zapakowania upominków dla kontrahentów, prezentów świątecznych dla pracowników czy stałych klientów, nagród w konkursie czy miniaturowych wersji sprzedawanych kosmetyków (próbek).
Producent pudełek ozdobnych nanosi na ich powierzchnię dowolny nadruk i realizuje różne projekty. Opakowania powinny być dostosowane do odbiorcy i specyfiki produktu. Dla przykładu: inne opakowania reklamowe sprawdzą się w przypadku zabawnych elementów odzieży, a inne do pakowania luksusowych kosmetyków.
Jak zaprojektować idealne pudełka kartonowe z nadrukiem?
Warto zdecydować się na opakowania kartonowe, ponieważ są one trwałe, lekkie i nie sprawiają problemów w transporcie. Do wyboru są też opakowania z tektury litej oraz torby papierowe. Ponadto pudełka kartonowe dają wiele możliwości, jeśli chodzi o nadruk.
Przede wszystkim należy dobrać pudełko do rodzaju produktu. Producent opakowań ozdobnych ma w swojej ofercie różne rozmiary i kształty opakowań: pudełka szufladkowe, zamykane na magnes, pudełka denko-wieczko, pudełka etui, clamshell, okrągłe tubowe pudełka kartonowe itd.
Kolejnym krokiem jest projekt nadruku. Najlepiej zdecydować się na estetyczne i dość minimalistyczne pudełko. Znajdujący się na wieczku napis czy też logo firmy z pewnością przyciągną wzrok klienta i nie zostaną przytłoczone innymi elementami graficznymi.
Z kolei na bocznej ściance warto umieścić jakiś tekst: podziękowanie za zakup, ciekawy cytat, życzenia miłego dnia czy też zachętę do podzielenia się zdjęciem produktu w mediach społecznościowych.
Kolorystyka pudełka oraz poszczególnych elementów powinna nawiązywać do barw logo firmy. Pamiętajmy bowiem, że pudełka firmowe mają za zadanie budować w świadomości klientów wizerunek marki.
Brak komentarzy do artykułu - Twój może być pierwszy!