Czym jest Genesys cloud?
Zastanawiasz się, czym powinno charakteryzować się nowoczesne call center? Liczy się idealnie dobrany zespół wykwalifikowanych pracowników czy duże znaczenie ma też nowoczesna technologia? Zapewne jeden i drugi aspekt wpłynie na to, że klienci będą sprawnie obsługiwani na jeszcze wyższym poziomie. Sprawdziliśmy dostępne rozwiązania i rekomendujemy najlepsze z nich.
Kompleksowe rozwiązanie - system call center
Jeżeli miałbyś wybór - zainwestować w jedno, duże, kompletne rozwiązanie, które zaspokoi potrzeby Twojej firmy na różnych płaszczyznach czy w kilka mniejszych projektów (bez gwarancji, że będą one ze sobą kompatybilne) to które z oferowanych rozwiązań wybierzesz? Jeżeli leży Ci na sercu rozwój przedsiębiorstwa i chwytasz się innowacyjnych rozwiązań, to z pewnością wybierzesz pierwszą oferowaną możliwość. Takie kompleksowe rozwiązania dla biznesu oferuje między innymi https://www.cludo.pl/ pod postacią Genesys cloud. Ten innowacyjny produkt wprowadzi podmuch świeżości do Twojej firmy.
Genesys cloud - co to takiego?
To, czy Twoje przedsiębiorstwo będzie się wciąż rozwijać, czy może stanie w miejscu i da się wyprzedzić konkurencji, w dużej mierze zależy od tego, jakie decyzje podejmujesz względem wyboru najlepszych rozwiązań technologicznych. Jeżeli celujesz w innowacje i nieustanny rozwój, to Genesys cloud jest dla Ciebie! Platforma daje Ci wiele możliwości - między innymi obsługę botów głosowych czy chatbotów. Nie musisz wybierać jednego kanału komunikacji z klientami - korzystaj ze wszystkich równolegle.
Efektywne zarządzanie w pigułce
Genesys cloud to nowoczesne rozwiązanie spełniające wymagania w pełni profesjonalnego contact center. Wdrożenie innowacyjnych narzędzi sprawi, że będziesz mieć pełną kontrolę nad wszystkimi procesami. Nie tylko szybko wygenerujesz raporty w czasie rzeczywistym, lecz będziesz mieć także wgląd w historię. Nagrywanie rozmów przychodzących i wychodzących to też już żaden problem! Postaw na innowację i rozwiń swój biznes, przekonaj się, że warto!
Diana - czwartek, 12 listopada 2020, godz. 08:33
Nie ma co się obawiać automatyzacji. Celem sztucznej inteligencji jest wsparcie pracowników, a nie ich zastąpienie. Chatboty odpowiedzą na powtarzające się pytania, Voicebot na infolinii udzieli odpowiedzi na temat statusu zamówienia a konsultant sprawdzi to wszystko w jednym miejscu. Więcej informacji możecie znaleźć jak zawsze na naszym blogu na www.inteliwise.pl