Wirtualny Kalendarz: zarezerwuj wizytę u kosmetyczki lub u fryzjera on-line
Cyfryzacją i związany z nią postęp powoduje, że coraz więcej spraw możemy załatwić przez Internet. Od jakiegoś czasu dotyczy to także umówienia się na wizytę w salonie fryzjerskim lub kosmetycznym. Aby było to możliwe, lokal musi wdrożyć odpowiedni system - dysponować profesjonalnym oprogramowaniem. Do takiego zalicza się Wirtualny Kalendarz. Poznajcie największe zalety zarządzania swoim biznesem on-line.
Jeszcze do niedawna zarezerwowanie wizyty u kosmetyczki lub fryzjera wiązało się z wykonaniem telefonu lub udaniem się do salonu. O ile to pierwsze nie stanowiło większego problemu, o tyle dojazd do oddalonego lokalu generował dodatkowe koszty i zabierał cenny czas. Wraz z rozwojem Internetu pojawił się kolejny sposób zaplanowania wizyty. Rezerwacja on-line, bo o niej mowa, ma swoje niewątpliwe zalety. Przedstawimy je na przykładzie funkcji zaszytych w oprogramowaniu Wirtualny Kalendarz – jednym z najbardziej zaawansowanych systemów internetowej rezerwacji.
Zacznijmy od korzyści, jakie wirtualny grafik wizyt przynosi właścicielom salonów fryzjerskich i kosmetycznych.
Wirtualny Kalendarz oprogramowanie do salonów Fryzjerskich i Kosmetycznych
Więcej czasu dla klienta
Sytuacja, w której wszyscy pracownicy lokalu są zajęci wykonywaniem usług i jednocześnie muszą sobie poradzić z urywającymi się telefonami od osób, które chcą zarezerwować wizytę, nie należą do rzadkości. Gość salonu może czuć się zirytowany, gdy kosmetyczka lub fryzjer po raz kolejny musi od niego odejść, aby podnieść słuchawkę. Przerwy takie nie służą także specjalistom, którzy są zmuszeni pracować „na raty”. System rezerwacji on-line pozwala znacznie zmniejszyć liczbę takich zdarzeń i odciążyć pracowników, którzy będą mogli w większym stopniu skupić się na tym, co kochają robić najbardziej. Zmniejszyć, a nie wyeliminować całkowicie, bo odradzamy odcięcie telefonu na dobre. Dlaczego? Na to pytanie odpowiemy nieco później.
Przejrzysty grafik
Wirtualny Kalendarz i jego przejrzysty interfejs pozwalają właścicielowi lokalu na natychmiastowy wgląd w listę zaplanowanych na dany dzień wizyt. Koniec z notowaniem wszystkiego w zeszycie i karteczkach, które mogą się zgubić. Rezerwacja on-line pozwala także uniknąć pomyłek w postaci wpisania klienta na zły dzień lub godzinę. Oprogramowanie umożliwia również śledzenie historii klienta, dzięki czemu kosmetyczka lub fryzjerka jeszcze lepiej mogą przygotować się na spełnienie wymagań gościa salonu. Jest to możliwe m.in. dzięki notatkom on-line, w których można zawrzeć np. rodzaj wykonywanej usługi w przeszłości. Właściciel może także szybko rozpoznać stałego klienta i zaoferować mu korzystne rabaty w ramach programu lojalnościowego.
Lepsza komunikacja i sprawniejsze zarządzanie biznesem
Wirtualny Kalendarz usprawnia komunikację z klientem. Właściciel korzystający z oprogramowania sprawniej będzie odbierał wiadomości wysyłane przez gości salonu i nie przegapi żadnej z nich.
Dzięki estetycznemu interfejsowi wszystko jest jasne i przejrzyste
Wszystko to i znacznie więcej w dużym stopniu ułatwia zarządzanie swoim biznesem i pozwala pozytywnie zaskoczyć klientów na wielu polach. Mamy tu na myśli, chociażby zrozumienie ich potrzeb dzięki historii zabiegów, na które zdecydowali się w przeszłości. Sam właściciel ma również szansę wygenerować wykresy na podstawie zebranych danych, aby mieć jeszcze lepszy wgląd w to, jak prosperuje jego interes.
Zarezerwuj wizytę w kilka chwil, korzystając z dowolnego urządzenia
Wiele plusów korzystania z Wirtualnego Kalendarza można znaleźć również po stronie klienta salonu. Mają one wpływ na ogólne zadowolenie gościa, tym samym korzystają na tym również właściciele. W końcu pierwsze wrażenie można zrobić tylko raz. Może być ono dobre już na samym początku, gdy nowy klient sprawnie i szybko zarezerwuje wizytę u kosmetyczki lub fryzjera.
Przyczyni się do tego prosty formularz rezerwacji on-line. Swoją wizytę można zaplanować w dowolnej chwili. System jest aktywny o każdej porze dnia i nocy przez 7 dni w tygodniu. Można uzyskać do niego dostęp na wielu urządzeniach. Posiadanie komputera nie jest więc wymogiem. Po znalezieniu dogodnego, wolnego terminu można zapisać się na wykonanie usługi, korzystając z telefonu, tabletu, a nawet telewizora posiadającego wbudowaną przeglądarkę internetową! Jedynym wymaganiem jest aktywne połączenie z Internetem.
Nie przegapisz żadnej wizyty!
Nawet przy dużym natłoku spraw nie zapomnisz o wyjściu do salonu
Wirtualny Kalendarz zadba o to, aby klient nie przegapił zaplanowanej wizyty. W systemie zaimplementowano funkcję przypomnienia za pośrednictwem SMS-a. Wiadomość tekstowa zostanie przesłana na podany numer telefonu komórkowego na dzień przed zarezerwowaną wizytą w salonie.
Dlaczego nie warto odcinać telefonu?
Internetowy system rezerwacji wizyty w salonie kosmetycznym lub u fryzjera to dobra alternatywa dla opcji telefonicznej, ale odradzamy całkowite odcięcie się od telefonu. Bardzo często nowi klienci mają bowiem całą masę pytań dotyczących oferowanych usług, najczęściej szczegółowych i to nawet pomimo pełnego detali opisu na stronie internetowej lub ulotce.
Odcięcie telefonu i brak możliwości nawiązania kontaktu tą drogą może odstraszyć nowe osoby wstępnie zainteresowane skorzystaniem z usług danego salonu. Dlatego też odradzamy podjęcie tego kroku z myślą o dobrobycie Waszego biznesu.
Istnieje jednak spora szansa, że wyjątkowo dociekliwi goście zarezerwują drugą i każdą kolejną wizytę już za pomocą formularza on-line. W końcu będą już doskonale wiedzieli, czego mogą oczekiwać.
Brak komentarzy do artykułu - Twój może być pierwszy!